انواع مدل موی کوتاه و پسرانه برای دختر

آنچه اینجا می خوانید:

مدل مو کوتاه یا مدل مو پسرانه برای دختران یکی از انواع مدل موهایی است که بسیار جذاب است و جدیدا دختران نوجوان و جوان نیز از این سبک استقبال زیادی کرده‌اند. برای همین در این مقاله قصد داریم انواع مدل موی کوتاه و پسرانه را برای دختران با سلیقه‌های مختلف معرفی کنیم و توضیح دهیم که هر مدل چه ویژگی‌هایی داشته و برای چه نوع دخترانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید و دنبال یک مدل کوتاهی مو جدید برای خود می‌گردید، تا پایان مقاله آکادمی حامد جوان؛ برگزارکننده دوره‌های آموزشی آرایشگری مردانه همراه باشید. 

مدل موی پسرانه برای دختر نوجوان

معمولا گروه دختران نوجوان به مدل مو کوتاهی پسرانه علاقه زیادی دارند و همیشه به دنبال یافتن جدیدترین انواع مدل موی کوتاه پسرانه که با رنج سنی آن‌ها همخوانی داشته باشد، هستند. در اینجا قصد داریم چند عدد از جدیدترین انواع مدل موی پسرانه جدید برای دختران نوجوان را به شما معرفی کنیم. انواع مدل کوتاهی مو جدید که در ادامه آورده می‌شود در سال 2024 بیشترین بازخورد مثبت را گرفته‌اند.

  • مدل مو میخی: در این مدل مو کوتاه موهای شما به شکلی کات می‌شود که شبیه به یک سری میخ درمی‌آید و برای همین نام آن مدل موی میخی است. 
  • مدل مو پسرانه کوفی: در این مدل مو، موها بسیار کوتاه شده و در قسمت بالایی سر همه آن‌ها به یک طرف جهت داده می‌شوند. 
  • مدل مو پیکسی: در مدل موی پیکسی، علاوه بر بالای مو، اطراف آن نیز کوتاه شده و این کوتاهی گاهی تا حدی پیش می‌رود که اطراف سر شما به اصطلاح سایه می‌افتد.
  • مدل مو خامه‌ای: این مدل مو را می‌توانید در اکثر عکس‌هایی که از مدل‌های کره‌ای نمایش داده می‌شود، ببینید. در این مدل مو، بالای سر شما به شکلی نامنظم به سمت بالا سیخ می‌شود و تقریبا کلیت موهای شا شبیه خامه می‌شود. 

مدل موی پسرانه برای دختر مو مشکی

اگر موهای شما مشکی است و دوست دارید بدانید چه نوع مدل مو کوتاه برای شما مناسب است، این بخش برای شماست. انواع مدل مو کوتاهی که در ادامه برای موهای مشکی پیشنهاد می‌شود حاصل تحقیقات و خطا و آزمون فشن‌شوهای معتبر دنیاست. 

  • مدل مو چتری کوتاه: این مدل مو یکی از بهترین گزینه‌ها برای موهای مشکی است. در مدل چتری جلوی موهای شما خیلی کوتاه است و پیشانی شما در این مدل کامل نمایش داده می‌شود.
  • مدل مو پسرانه کلاسیک: این مدل مو مانند مدل‌های جدید که اطراف سر سایه می‌افتد، نیست. تقریبا تمام بخش‌های سر شما به یک اندازه کوتاه می‌شود و یکی از متداول‌ترین انواع مدل مو کوتاه برای موهای به رنگ مشکی است. 
  • مدل موی تخم مرغی: این مدل کوتاهی مو جدید است و برای این نام آن را تخم‌مرغی گذاشته‌اند که موهای شما با این مدل روی تمام قسمت‌های سر به یک شکل به سمت پایین مرتب شده و تقریبا شبیه به تخم مرغ می‌شود.
  • مدل جلو موی سوزنی: در این مدل مو که مختص موهای مشکی ساخته شده، جلوی موهای شما به شکل سوزن به سمت پایین آمده و روی پیشانی شما می‌افتد و چهره شما را بسیار جذاب می‌کند. 

مدل مو پسرانه برای دختر صورت گرد و تپل

عده زیادی از کسانی که در کار طراحی و فشن‌شو هستند معتقدند که صورت‌های گرد گزینه‌های بسیار مناسبی برای مدل مو کوتاه پسرانه هستند. برای همین برای این نوع از صورت‌ها یعنی گرد انواع مدل مو کوتاهی طراحی شده است. نکته مهم این است که در تمام این مدل‌ها مهم نیست رنگ موی شما چه رنگی باشد و اگر فقط صورت گرد و تپلی دارید، این مدل‌ها برای شما مناسب هستند.

  • مدل مو خامه‌ای بلند: این مدل مو یکی از مدل موهایی است که موهای بالای سر شما در آن زیاد کوتاه نیست و به فرمی خاص به یک سمت حالت‌دهی می‌شود. 
  • مدل مو کرنلی بلند: مدل موی کرنلی به شکلی است که در آن موهای جلوی سر شما کاملا به یک سمت حالت داده شده، ولی فرق آن با خامه‌ای بلند این است که در این مدل طول قسمت حالت داده شده خیلی بلند و به سمت جلو است. 
  • مدل مو خامه‌ای فانتزی: این مدل مو یکی از خاص‌ترین انواع مدل مو کوتاه پسرانه برای صورت‌های گرد است. 
  • مدل مو آلمانی پسرانه: مدل موی آلمانی پسرانه نیز یکی دیگر از مدل موهایی است که برای صورت‌های گرد و تپل مناسب است. 

مدل مو پسرانه برای دختر جدید

اگر دنبال مدل کوتاهی مو جدید هستید که به تازگی آرایشگران آن‌ها را عرضه کرده‌اند، یک لیست جذاب برای شما تهیه کرده‌ایم. در این مدل‌ها شما می‌توانید موهای خود را بلوند، مشکی، بنفش یا به هر رنگ دیگری در آورید. 

  • مدل مو کوتاه پسرانه فانتزی بنفش: این مدل مو یکی از جدیدترین انواع مدل مو کوتاه است که مدل حداکثر استفاده را از آن می‌برند. در صورتی که تمایل به شرکت در دوره آموزش رنگ مو مردانه هستید میتوانید وارد لینک مربوطه شوید.
  • مدل مو شلوغ: در این مدل مو تنها دور گوش شما خیلی کوتاه می‌شود و پشت و جلوی آن برای حالت‌دهی بلند باقی می‌ماند. 
  • مدل نقره‌ای: در این مدل مو که یکی از جدیدترین انواع مدل مو است، موهای شما به‌صورت کلاسیک پسرانه کوتاه می‌شود، ولی رنگ آن‌ها نقره‌ای می‌شود.
  • موی فر کوتاه: یکی از جدیدترین انواع مدل مو کوتاه مدلی است که در آن موهای شما به‌صورت نرمال کوتاه می‌شود، اما بعد از کوتاه شدن، به شکل فر در می‌آید. موهای فر کوتاه جذابیت خاصی به چهره شما می‌دهند. 

حرف آخر

انواع مدل مو کوتاه پسرانه موضوع مقاله ما بود. برای همین سعی کردیم یک دسته‌بندی کلی که شامل مدل موی پسرانه برای دختران نوجوان، مدل موی پسرانه برای موهای مشکی کوتاه، مدل موی پسرانه برای صورت‌های گرد و تپل و مدل کوتاهی مو جدید است در نظر بگیریم و برای هر کدام 4 تا از بهترین و جذاب‌ترین مدل مو کوتاهی که بیشتر از بقیه مدل‌ها توسط بازیگران مشهور و مدل‌ها استفاده می‌شود را معرفی کنیم. در نهایت امیدواریم توضیحات ما برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با مدل موهای پسرانه‌ای که معرفی شد، مناسب‌ترین مدل موی کوتاهی که با صورت شما تناسب دارد را پیدا کرده و استفاده کنید. در صورتی که به هنر آرایشگری و کوتاهی موهای پسرانه علاقه‌مندید، می‌توانید برای شرکت در دوره آرایشگری آکادمی حامد جوان با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 6 =